![]() |
604 476 853 |
![]() |
606 985 204 |
![]() |
sklep@tti-sports.pl |
|
8635347 |
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem
www.tti-sports.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.tti-sports.pl jest prowadzony przez firmę:
"SPIDI"
Ul. Górna 29
83-050 Kolbudy
tel. : +48 606-985-204
+48 604-476-853
e-mail: sklep@tti-sports.pl
3. Adres do korespondencji:
"SPIDI"
Ul. Górna 29
83-050 Kolbudy
tel. : +48 606-985-204
+48 604-476-853
e-mail: sklep@tti-sports.pl
4. Zakup w sklepie internetowym www.tti-sports.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie" lub dokonać zakupu jako gość - bez rejestracji na stronie i zakładania konta.
Zapraszamy do założenia konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma "SPIDI" zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
10. Firma "SPIDI" zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.tti-sports.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
12. Firma "SPIDI" wystawia paragon lub rachunek na zakupiony towar. Aby otrzymać rachunek należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.
13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową jak i również stacjonarną, przed odbiorem osobistym należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
III. ZWROT TOWARU
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby odstąpić od umowy zawartej na sklepie www.tti-sports.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@tti-sports.pl. Kupujący ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
a) Przesyłka powinna zawierać:
- zwracany przedmiot,
- paragon lub rachunek
b) Przesyłkę należy nadać na adres:
SPIDI
ul. Górna 29
83-050 Kolbudy
c) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego zwracanej rzeczy.
d) Kupujący pokrywa koszty wysyłki zwracanego towaru
e) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
IV. WYMIANA TOWARU
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może wystąpić o wymianę towaru na inny.
Aby wymienić towar zakupiony, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@tti-sports.pl.
a) Przesyłka powinna zawierać:
- zwracany przedmiot,
- paragon lub rachunek
b) Przesyłkę należy nadać na adres:
SPIDI
ul. Górna 29
83-050 Kolbudy
c) W przypadku wymiany towaru koszty przesyłek ponosi Kupujący.
V. REKLAMACJA
Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@tti-sports.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
a) Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego oraz nr telefonu,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.